نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
جدید ترین اخبار نقل و انتقالات زمستانی

جدید ترین اخبار نقل و انتقالات زمستانی

به روزهای جذاب نقل و انتقالات زمستانی نزدیک می شویم و تیم یوونتوس همانند سایر تیم های اروپایی در اندیشه ی تقویت تیم خود و خارج کردن بازیکنان مازاد می باشد و در ادامه آخرین اخبار نقل و انتقالات تیم یوونتوس ایتالیا را با هم خواهیم داشت.

 

رابیو:

 

سه تیم انگلیسی برای خرید رابیو ابراز علاقه کرده اند ولی یوونتوس هنوز بر سر فروش او به جمع بندی نهایی نرسیده و در انتظار روزهای اتی می باشد.

 

روگانی:

 

روزنامه های انگلیسی می گویند روگانی از آرسنال پیشنهاد دریافت کرده ولی ایتالیایی ها میلان را تنها تیم خواهان این بازیکن می دانند.

 

پوگبا:

 

یوونتوس و رایولا بر سر خرید دوباره ی پوگبا در حال مذاکره هستند و این در حالی است که یووه می خواهد مبلغ 75 میلیون یورو به همراه یکی از بازیکنان خود را به تیم انگلیسی پیشنهاد دهد.

 

ویدال:

 

خبرنگار توتو مدعی شد که یوونتوس هیچ برنامه ای برای خرید ویدال ندارد ولی برای ایجاد یک جو سنگین در بازار، شایعه ی خرید دوباره ی او را مطرح کرده است.

 

اریکسن:

 

یوونتوس همچنین برای اریکسن در تلاش است. در این میان تیم های منچستر یونایتد و اینتر نیز خواهان خرید این بازیکن هستند و اریکسن هشدار داده که می خواهد تاتنهام را برای یک چالش جدید ترک کند و این در حالی است که می تواند در پایان فصل به طور رایگان ترک کند.

 

دمیرال:

 

یوونتوس دو پیشنهاد 30 و 40 میلیون یورویی برای فروش دمیرال دریافت کرده ولی هیچ علاقه ای به فروش این بازیکن ندارد.

 

پارادس:

 

مطبوعات فرانسوی مدعی شدند که یوونتوس از خرید پارادس فاصله گرفته چرا که تیم فرانسوی مبلغ زیادی را برای فروش این بازیکن درخواست کرده بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: